۱۳۹۲ خرداد ۳, جمعه

دنیای یک زن

<div style="direction:rtl;text-align:right">دنیای یک زن</div>:
تصمیم گرفتم بیشتر حقیقی باشم تا مجازی. اینترنت ادم را عجول و منزوی می کند . حوصله نداری حرف کسی را تا اخر گوش کنی منتظر اصل مطلبی. فیلم ها را میخواهی بزنی اخرش را ببینی. دیگر از خط خط کتاب و کلمه به کلمه جمله ها لذت نمیبری . دنبال لپ مطلب میگردی..  ازدیگر  مشکلاتی که نت برای من ایجاد میکند حس ترسیدن و خلاف کردن است چون استفاده از فیلتر شکن خلاف قانون است نا خواسته؛ همون حسی که دهه شصت از داشتن وتماشای ویدیو داشتم بهم دست میده  که حس مخربی است. برای من که به هنر میپردازم مخرب تر هم هست.

البته این تصمیم در مورد استفاده از شبکه های اجتماعی است. نه وبلاگ .

در همین راستا عصری راه افتادم و روز نامه خریدم. الان بوی کاغذ پیچیده. یک چای داغ ریختم اخبار را خواندم. و نشستم و جدولش را هم سه سوت حل کردم البته اسان بود.. تصمیم گرفتم فیلم ببینم.. بیرون برم. با تلفن اشتی کنم به دوستام برسم و روابط خصوصیم را مورد عنایت قرار بدم.

کم کم حس خوبم را به پروفایل های فیک وحتی غیر فیک شبکه های اجتماعی از دست داده ام.

یک خانمی که پارسال که به دلیل بیماری دخترک حالم خیلی گرفته بود از لیست حدفش کرده بودم. چون خیلی عصبی میشدم از کامنت هاش. برام میل زده بود که سال 2012 چندین نفر را خیلی اذیت کرده از جمله من و حتی یکی از وبلاگ نویس ها را انقدر رفته رو اعصابش که خانم وبلاگ نویس پروفایل وبلاگش را بسته. که دیده بودم نیست. ماندن در همیچین فضایی چه نتیجه ای دارد. چون این ادم وفراروانند ادم هایی نظیر ایشان انقدر در فرا فکنی استادند که من بی برو برگرد فکر می کردم مشکل من بود.چون ناراحت هم بودم فکر میکردم مقصرم مال حال بدم است این رفتارم.

یکی دوسه مورد هم تازگی در پلاس بهش برخورد کردم. ادم هایی که دوست دارند با اعصاب بقیه بازی کنند.
راستی هیچ میدونستید که روسری ساکارسکی در خیابان فرشته تهران قیمتش 7 میلیون تومن است . امروز روزنامه نوشته بود.

دسته‌بندی شده در: کلا. Tagged: زنانه نویسی